Παπαδημητρίου (ΕΟΔΑΣΑΑΜ): Ασφαλέστερος ο σιδηρόδρομος σήμερα από ό,τι ήταν το 2023
33 °c
Athens
Today Press
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • SPORTS
    • LIFESTYLE
      • MEDIA
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
No Result
View All Result
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • SPORTS
    • LIFESTYLE
      • MEDIA
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
No Result
View All Result
Today Press
Home ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Παπαδημητρίου (ΕΟΔΑΣΑΑΜ): Ασφαλέστερος ο σιδηρόδρομος σήμερα από ό,τι ήταν το 2023

«Αν είχε ολοκληρωθεί η σύμβαση 717, πιθανότατα δεν θα είχε γίνει το δυστύχημα».

by Χριστίνα Κοντίνη
28/02/2025 12:01
in ΠΟΛΙΤΙΚΗ,
Παπαδημητρίου (ΕΟΔΑΣΑΑΜ): Ασφαλέστερος ο σιδηρόδρομος σήμερα από ό,τι ήταν το 2023
Share on FacebookShare on Twitter

«Αν είχε ολοκληρωθεί η σύμβαση 717, πιθανότατα δεν θα είχε γίνει το δυστύχημα», ανέφερε ο πρόεδρος του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ), Χρήστος Παπαδημητρίου.

«Ήταν ένας από τους συμβάλλοντες παράγοντες η μη ολοκλήρωση της 717», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ενώ απαντώντας για την ασφάλεια των τρένων σήμερα, δήλωσε:

«Ο σιδηρόδρομος γενικά παγκοσμίως είναι το ασφαλέστερο από τα μέσα μεταφοράς, ξεκινάμε από αυτό. Δεύτερον, ο σιδηρόδρομος σήμερα είναι ασφαλέστερος από ό,τι ήταν το 2023, που όπως αποδεικνύεται δεν ήταν ασφαλής. Τρίτον, ο σιδηρόδρομος ακόμη και σήμερα πρέπει να βελτιωθεί, για αυτό βγάλαμε 17 συστάσεις, η πλειοψηφία εκ των οποίων απευθύνεται σε ελληνικούς παράγοντες. Αν εφαρμοστούν οι συστάσεις, ο σιδηρόδρομος θα είναι ασφαλής. Δεν είναι στο επιθυμητό ακόμα επίπεδο ασφάλειας».

«Υποστελεχωμένη η αρμόδια Ρυθμιστική Αρχή»
Ερωτηθείς για το αν πριν 2 χρόνια έπρεπε να λειτουργούν τα τρένα, ο κ. Παπαδημητρίου απάντησε ότι «τότε θα έπρεπε να διορθωθούν επειγόντως κάποια πράγματα, καθώς τα τρένα όπως λειτουργούσαν, ήταν λάθος ότι λειτουργούσαν, εκ του αποτελέσματος αποδεικνύεται ότι ήταν επικίνδυνα».

«Η αρμόδια Ρυθμιστική Αρχή, περιγράφεται στο πόρισμα πόσο υποστελεχωμένη είναι, είχε 3 άτομα στον τομέα της ασφάλειας να κάνουν όλη αυτήν τη δουλειά. Πιστοποιητικά ασφαλείας δεν έδινε μόνο η ΡΑΣ, έδινε και ο ίδιος ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Σιδηροδρόμων, με στοιχεία που δίναμε εμείς, αλλά και με ανοιχτά σημεία και πενταετές πιστοποιητικό.

Δεν μπορείς να δίνεις σε κάποιον τέτοιο πιστοποιητικό και να του λες ότι πρέπει να φτιάξει αυτά χωρίς σαφές χρονικό περιθώριο. Είναι δηλαδή πολυεπίπεδες οι αβελτηρίες του συστήματος που άφησαν αυτό το φρικτό δυστύχημα να συμβεί, ακόμη και σε ευρωπαϊκό επίπεδο».

Παράλληλα, υπογράμμισε ότι:

«Εμείς κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε σαν Οργανισμός, χωρίς να έχουμε 15 πραγματογνώμονες, δεν είχαμε 25 άτομα προσωπικό. Ήταν 3 διερευνητές, δυο εξειδικευμένοι δηλαδή κι ένας ανειδίκευτος, και δυο στελέχη του ΕΡΑ, όπου οι άνθρωποι δούλεψαν νυχθημερόν για έναν χρόνο να βγάλουν την ακτινογραφία του ελληνικού σιδηροδρόμου, για να μπορέσουμε να δώσουμε μια εξήγηση που την οφείλουμε σε όλους και να βελτιώσουμε το σύστημα. Αυτή είναι η δουλειά μας, να μη σκοτωθεί ούτε ένας άνθρωπος στους σιδηροδρόμους».

Ως προς το άγνωστο υλικό που αναφέρεται στο πόρισμα, ο πρόεδρος του ΕΟΔΑΣΑΑΜ τόνισε πως υπήρξε ανάφλεξη, άρα είναι δύσκολο να διαπιστωθεί ποια ήταν αυτή η ουσία. «Και η αλλοίωση εκεί στον χώρο και η καθυστέρηση των δειγμάτων να περισυλλεγούν συνέβαλαν στο να μην έχουμε εικόνα», είπε.

Tags: ΕΟΔΑΣΑΑΜΤΕΜΠΗΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο X
  Κάνε λήψη της εφαρμογής του Todaypress.gr στο App Store
  Κάνε λήψη της εφαρμογής του Todaypress.gr στο Google Play

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κορυφώνεται σήμερα στην Ολομέλεια η συζήτηση της πρότασης δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Βουλή: Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για την «Ενίσχυση της δημοσιότητας και της διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο»

07/06/2025 12:33
Κικίλιας: Σημαντικές εκπτώσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τις οικογένειες και στα ταχύπλοα
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κικίλιας: Έργα λιμενικών υποδομών και αφαλάτωσης στα νησιά του Ιονίου με ρυθμούς που απαιτεί η κοινωνία

07/06/2025 12:29
Χαρδαλιάς: Η συνεργασία των πρωτευουσών Περιφερειών Ελλάδας και Κύπρου, ενισχύει την φωνή του Ελληνισμού στον κόσμο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χαρδαλιάς: Η συνεργασία των πρωτευουσών Περιφερειών Ελλάδας και Κύπρου, ενισχύει την φωνή του Ελληνισμού στον κόσμο

07/06/2025 12:25
Μονή Σινά: Ιστορία, αλήθειες και ψέματα
ΑΠΟΨΕΙΣ

Μονή Σινά: Ιστορία, αλήθειες και ψέματα

07/06/2025 12:05
Δήμος Ηρακλείου: Καμπανάκι από τους πολίτες με τη χαμηλότερη αξιολόγηση πανελλαδικά
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δήμος Ηρακλείου: Καμπανάκι από τους πολίτες με τη χαμηλότερη αξιολόγηση πανελλαδικά

07/06/2025 11:47
Συρεγγέλα: Η αντιπολίτευση παίζει με τους θεσμούς
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Συρεγγέλλα: Οι θέσεις δε μας ανήκουν, δεν είναι για πάντα

07/06/2025 11:12
Παπαστεργίου: Θα έρθει απαγόρευση, εάν συνεχίσουν οι πάροχοι να προσφέρουν ακατάλληλο περιεχόμενο στους ανηλίκους
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Παπαστεργίου: Οι θέσεις μας συνέβαλαν στη μετάβαση από τη θεωρητική συζήτηση σε άμεσες πρωτοβουλίες

07/06/2025 10:11
Γιάννης Ηλίας στην Today Press: Πλέον υπάρχει ασφάλεια στις γειτονιές που ήταν εγκαταλειμμένες
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Γιάννης Ηλίας στην Today Press: Πλέον υπάρχει ασφάλεια στις γειτονιές που ήταν εγκαταλειμμένες

07/06/2025 10:05
Αξιολόγηση πολιτών: Κάτω από τη βάση οι 10 μεγαλύτεροι δήμοι της χώρας
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Αξιολόγηση πολιτών: Κάτω από τη βάση οι 10 μεγαλύτεροι δήμοι της χώρας

07/06/2025 09:36

ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΟΡΜΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ TP ONLINE

Aρ.Φύλλου #160


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Στο «φως» νέο περιστατικό λάθους μετάγγισης αίματος σε ασθενή στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στο «φως» νέο περιστατικό λάθους μετάγγισης αίματος σε ασθενή στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου

7 Ιουνίου 2025

...

Read moreDetails

Βουλή: Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για την «Ενίσχυση της δημοσιότητας και της διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο»

Κικίλιας: Έργα λιμενικών υποδομών και αφαλάτωσης στα νησιά του Ιονίου με ρυθμούς που απαιτεί η κοινωνία

Today Press

Χρήσιμα

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Social Media

Newsletter

Newsletter

Copyright © Todaypress.gr 2024
All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • SPORTS
    • LIFESTYLE
      • MEDIA
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Copyright © Todaypress.gr 2024
All Rights Reserved