Ηλεκτρονικά θα εκδίδονται, πλέον, οι κλήσεις από τη δημοτική αστυνομία του δήμου Θεσσαλονίκης προς τους παραβάτες οδηγούς. Όπως ανέφερε ο δήμαρχος, Στέλιος Αγγελούδης, οι κλήσεις θα εκτυπώνονται μηχανογραφικά και θα υπάρχει on-line σύνδεση με το κεντρικό πληροφοριακό σύστημα.
Ο κ.Αγγελούδης πρόσθεσε, από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου, πως το παλιό σύστημα αναβαθμίζεται με την εισαγωγή κωδικού RF και πως «θα απαλλαγεί ο μηχανισμός του δήμου από ένα μεγάλο φόρτο που έχει να κάνει με τη διαχείριση των χειρόγραφων κλήσεων που απαιτούσε πληθώρα ανθρωποωρών και υπήρχαν τεράστιες καθυστερήσεις στην ενημέρωση των πολιτών». Συμπλήρωσε, δε, πως αυτό το διάστημα αποστέλλονται περίπου 25.000 – 30.000 επιστολές και πιστοποιημένα e-mails για οφειλές και παραβάσεις από το 2019 κι έπειτα.
Επίσης, ο κ.Αγγελούδης κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης στάθηκε στο πρότζεκτ της δημιουργίας αποτεφρωτηρίου στην πόλη. Γνωστοποίησε πως το θέμα βρίσκεται προς έλεγχο στο Συμβούλιο της Επικρατείας και αναμένεται η υπογραφή του Προεδρικού Διατάγματος. «Να εξετάσουμε μέσα από μια διαβούλευση το θέμα του αποτεφρωτηρίου στο δημοτικό συμβούλιο, μετά την υπογραφή του Προεδρικού Διατάγματος», είπε.
Τέλος, ανακοίνωσε, πως μετά από δύο άγονους διαγωνισμούς βρέθηκε ανάδοχος για τα πέντε πάρκα σκύλων και ακολουθεί η υπογραφή της σύμβασης ώστε το έργο να υλοποιηθεί εντός εξαμήνου. Για τη διαχείριση των αδέσποτων έκανε γνωστό πως θα προσληφθεί και δεύτερος περισυλλογέας.