Πώς είναι δυνατόν, σε ένα έργο τέτοιας κλίμακας, να χαθούν έξι μήνες επειδή ο «μετροπόντικας» έσκαβε σε λάθος σημείο; Και μάλιστα, δεν μιλάμε για ένα απλό λάθος, αλλά για εκσκαφή 150 μέτρων που έγινε κατά παράβαση της μελέτης. Πόσο ακριβώς «απρόσεκτοι» μπορούν να είναι οι υπεύθυνοι όταν για πάνω από έξι μήνες, και με τη γνώση της “Ελληνικό Μετρό ΑΕ”, το έργο συνεχίζεται με σοβαρές καθυστερήσεις;
Καθημερινά δύο βάρδιες εργαζομένων κατεβαίνουν στη σήραγγα και εργάζονται σε μια ζώνη που περνά δίπλα από κρίσιμες υποδομές όπως οδικές αρτηρίες και νοσοκομεία. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι δεν πήραν χαμπάρι ότι κάτι δεν πάει καλά; Και το πιο σημαντικό, ποιος θα πληρώσει το «μάρμαρο» για αυτήν τη χαμένη εργατική ώρα και την καθυστέρηση του έργου;
Η απάντηση του υφυπουργού Υποδομών, Νίκου Ταχιάου, αν και αναγνωρίζει ότι το λάθος ήταν σαφές, υποστηρίζει ότι δεν πρόκειται για «σοβαρό πρόβλημα ασφαλείας» και ότι οι καθιζήσεις που μπορεί να προκύψουν στο οδόστρωμα είναι μικρές. Στην ουσία, το υπουργείο θεωρεί ότι το θέμα αφορά μια «λάθος εφαρμογή της μελέτης» από την κοινοπραξία, αλλά δεν εξηγεί επαρκώς ποιος θα αναλάβει το κόστος για την καθυστέρηση και τις επιπτώσεις της όλης κατάστασης.
Είναι τουλάχιστον περίεργο να αναρωτιόμαστε πώς καμία υπηρεσία δεν πήρε χαμπάρι την αστοχία πριν από τόσο καιρό, ενώ το έργο φαινόταν να προχωρά κανονικά.