Το υπουργείο Ανάπτυξης συμμετείχε σε πανευρωπαϊκό έλεγχο για τον εντοπισμό «influencers» που προωθούν και διαφημίζουν προϊόντα και υπηρεσίες επώνυμων εταιρειών. Με απλά λόγια αυτό που ερευνάται είναι πόσα παίρνουν για τις προωθήσεις αυτές και αν τα δηλώνουν.
Έτσι, οι έλεγχοι με τη μέθοδο των «σαρώσεων» (sweep), που έγιναν σε όλες τις πλατφόρμες των social media από τις 27.10.2023 έως και 30.11.2023, από αρχές 22 κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης εντοπίστηκαν 576 «influencers» από όλη την Ευρώπη, 20 εκ των οποίων προέρχονται από τη χώρα μας.
Οι 20 Έλληνες influencers θα λάβουν επιστολή από το υπουργείο Ανάπτυξης με την οποία θα ενημερώνονται επισταμένως και θα καλούνται να προβούν άμεσα στις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις, ώστε οι δραστηριότητές τους να είναι προσαρμοσμένες σε όσα προβλέπει η ευρωπαϊκή καταναλωτική νομοθεσία.