Σε μια καινοτόμο πρωτοβουλία για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων, εισάγοντας το «κίτρινο αυτοκόλλητο», προχωρά η Tesco, μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Το αυτοκόλλητο αυτό θα τοποθετείται σε προϊόντα που πλησιάζουν την ημερομηνία λήξης τους, υποδεικνύοντας ότι διατίθενται δωρεάν στους καταναλωτές.
Η κίνηση αυτή εντάσσεται στη στρατηγική της Tesco για τη μείωση των αποβλήτων και την επίτευξη των στόχων της για μηδενικές εκπομπές άνθρακα. Η δοκιμή της νέας πολιτικής εφαρμόζεται σε περιορισμένο αριθμό καταστημάτων Express και αφορά πελάτες που επισκέπτονται τα καταστήματα μετά τις 9:30 μ.μ.
Πριν τα προϊόντα διατεθούν δωρεάν στο κοινό, θα προσφέρονται πρώτα σε φιλανθρωπικές οργανώσεις και στο προσωπικό των καταστημάτων.
Αυξανόμενη ζήτηση για εκπτωτικά τρόφιμα
Η τάση των τροφίμων σε έκπτωση γνωρίζει διαρκή άνοδο. Σύμφωνα με στοιχεία της Barclays για το 2023, σχεδόν τα δύο τρίτα των νοικοκυριών επιλέγουν να αγοράζουν προϊόντα με έκπτωση.
Σε εσωτερικό σημείωμα που διέρρευσε στην εφημερίδα The Telegraph, η Tesco ενημέρωσε το προσωπικό της ότι η νέα αυτή πολιτική, με το «κίτρινο αυτοκόλλητο» αξίας 0 δολαρίων, στοχεύει στην ενίσχυση των προσπαθειών της εταιρείας για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων.
Εκπρόσωπος της Tesco τόνισε πως η εταιρεία συνεχώς αναζητά καινοτόμους τρόπους για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα.