Το κατώφλι της πρώην Σχολής Ευελπίδων πέρασε σήμερα ο Γιώργος Κιμούλης, καθώς εκδικάζεται η μήνυση που έχει καταθέσει εις βάρος του η ηθοποιός Ζέτα Δούκα, σε μια υπόθεση που ξεκίνησε το 2021 και συνεχίζει να προκαλεί έντονες αντιδράσεις στον καλλιτεχνικό και νομικό κόσμο.
Η δικαστική διαμάχη ξεκίνησε όταν η Ζέτα Δούκα, σε δημόσια συνέντευξή της, αποκάλυψε πως κατά τη συνεργασία της με τον σκηνοθέτη και ηθοποιό είχε υποστεί ψυχολογική, λεκτική και σωματική κακοποίηση. Στο πλευρό της είχαν ταχθεί και οι ηθοποιοί Δώρα Χρυσικού και Νίκος Ψαρράς, οι οποίοι συμμετείχαν στην ίδια θεατρική παράσταση και επιβεβαίωσαν τη δική της εκδοχή των γεγονότων.
Αγωγές και αντιμηνύσεις – Το χρονικό της νομικής σύγκρουσης
Σε απάντηση, ο Γιώργος Κιμούλης κατέθεσε αγωγή εις βάρος των τριών ηθοποιών, υποστηρίζοντας ότι οι κατηγορίες είναι ψευδείς και συκοφαντικές, διεκδικώντας χρηματική αποζημίωση για ηθική βλάβη. Στη δική του υπερασπιστική γραμμή κατέθεσε τεχνικός θεάτρου, ο οποίος ανέφερε πως δεν υπήρξε καμία προσβλητική ή βίαιη συμπεριφορά του Κιμούλη.
Η νέα μήνυση της Ζέτας Δούκα που εκδικάζεται σήμερα στρέφεται κατά του εν λόγω τεχνικού, τον οποίο κατηγορεί για ψευδορκία, υποστηρίζοντας πως η κατάθεσή του ήταν αναληθής και εσκεμμένα παραπλανητική.
Ένα ακόμα επεισόδιο στο «θέατρο» της Δικαιοσύνης
Η υπόθεση αποτελεί μία από τις πιο συμβολικές και δημόσια φορτισμένες στο πλαίσιο του ελληνικού #MeToo. Δεν πρόκειται απλώς για μια αντιδικία μεταξύ καλλιτεχνών, αλλά για μια ανοιχτή αναμέτρηση γύρω από το ποιος λέει την αλήθεια, τι είναι κακοποιητική συμπεριφορά στον χώρο της Τέχνης και πού αρχίζει και πού τελειώνει η δημόσια καταγγελία.