Μια βραδιά που θύμιζε… τελικό και μια ερμηνεία που συγκλόνισε: ο Β’ Ημιτελικός της Eurovision 2025 καθήλωσε το τηλεοπτικό κοινό, σημειώνοντας τηλεθέαση-ρεκόρ 15ετίας και αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά πως το τραγούδι ενώνει – και συναρπάζει.
Η Κλαυδία, με την αισθαντική της παρουσία και το «Αστερομάτα», όχι μόνο πήρε πανηγυρικά την πρόκριση στον μεγάλο τελικό του Σαββάτου, αλλά και εκτόξευσε τα νούμερα τηλεθέασης, στέλνοντας την ΕΡΤ στην κορυφή της βραδινής ζώνης.
Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους:
-
Η μέση τηλεθέαση του Β’ Ημιτελικού άγγιξε το 39,5%, το υψηλότερο ποσοστό από το 2010.
-
Στο δυναμικό κοινό 18-54 ετών, η τηλεθέαση ανήλθε στο 50,3%.
-
Το λεπτό της εμφάνισης της Κλαυδίας εκτόξευσε την τηλεθέαση στο 47,1% συνολικά και 56,5% στο δυναμικό κοινό.
-
Κατά τη στιγμή της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων, η αγωνία κορυφώθηκε και η τηλεθέαση απογειώθηκε στο 56,6%, ενώ στο δυναμικό κοινό εκτοξεύτηκε στο 64,2%.
Ισχυρή παρουσία και στο ERTFLIX
Ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η ανταπόκριση του κοινού και μέσω ψηφιακής πλατφόρμας, με την ERTFLIX και το Eurovision Channel να συγκεντρώνουν 242.000 θεάσεις, καταγράφοντας αύξηση 36% σε σχέση με πέρυσι. Μάλιστα, το 60% των θεάσεων προήλθε από κινητές συσκευές, δείχνοντας τη στροφή των νέων χρηστών στην mobile παρακολούθηση μεγάλων διοργανώσεων.
Η κάλυψη περιλάμβανε και υπηρεσίες προσβασιμότητας, όπως διερμηνεία στη νοηματική και υποτιτλισμό, δίνοντας σε όλους τους πολίτες τη δυνατότητα να ζήσουν τη στιγμή.
Η Κλαυδία μάγεψε – και συγκίνησε
Σε δηλώσεις της μετά την ανακοίνωση της πρόκρισης, η Κλαυδία φανερά συγκινημένη ανέφερε:
«Τι ζήσαμε, Χριστέ μου… Δεν θα το ξεχάσω ποτέ», μεταφέροντας το φορτίο, τη χαρά και τη συγκίνηση μιας βραδιάς που η Ελλάδα πανηγύρισε σύσσωμη.
Το μεγάλο ραντεβού το Σάββατο
Η Κλαυδία και η «Αστερομάτα» επιστρέφουν στη σκηνή της Eurovision για τον μεγάλο τελικό το Σάββατο, όπου η Ελλάδα θα εμφανιστεί στη 17η θέση. Με την υποστήριξη του κοινού να έχει ήδη ξεπεράσει κάθε προσδοκία, η προσμονή χτυπά «κόκκινο».
Η Ελλάδα δηλώνει παρούσα – στην καρδιά της Ευρώπης και στις καρδιές των θεατών.