Δημοσιεύτηκε στην ψηφιακή εφημερίδα Ipaper
Η αξιολόγηση στο Δημόσιο μπαίνει σε νέα εποχή. Το νέο σύστημα ξεκίνησε την περασμένη Τετάρτη πιλοτικά σε μεγάλους δήμους, ΚΕΠ και εφορίες, με σκοπό τη σταδιακή εφαρμογή του σε όλη τη Δημόσια Διοίκηση. Η διαδικασία βασίζεται σε μετρήσιμα ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια, με σκοπό τη βελτίωση των υπηρεσιών και την ενίσχυση της διαφάνειας.
Αν και η αξιολόγηση αφορά τις υπηρεσίες συνολικά και όχι μεμονωμένους υπαλλήλους, δεν λείπουν οι περιπτώσεις που τα αποτελέσματα “δείχνουν” ξεκάθαρα πρόσωπα και καταστάσεις. Στο Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, κάποιοι –αν έχουν στοιχειώδη συναίσθηση– πρέπει να ανησυχούν: η εικόνα τους στην κοινωνία είναι ήδη επιβαρυμένη. Οι βαθμολογίες που λαμβάνουν οι υπηρεσίες τους σε εφαρμογές δημόσιας και ανοικτής αξιολόγησης … λένε την αλήθεια.
3,6 αστεράκια, με 321 κριτικές!
Τόσο βαθμολογούν στο google, οι άμεσα ενδιαφερόμενοι, δηλαδή οι ασθενείς και οι συγγενείς τους.
Αυτή είναι η δημόσια κριτική, με ανθρώπους που επωνύμως και δημόσια κάνουν τις καταγγελίες τους, οι οποίες στις περισσότερες περιπτώσεις μένουν αναπάντητες. Άλλωστε, στα όσα βαριά καταγγέλλονται πολλές φορές δεν χωρούν απαντήσεις ή δικαιολογίες.
Το Υπουργείο Υγείας τα βλέπει αυτά; Έχει απαντήσεις ή όλα καλά; Η διοίκηση του Νοσοκομείου θεωρεί πως χρωστάει κάποια απάντηση για όσα απίστευτα, τους τελευταίους μήνες καταγγέλλονται από τους πολίτες; Παρακολουθούμε στενά…