Δημοσιεύτηκε στην έντυπη εφημερίδα Today Press
Η αξιολόγηση στο Δημόσιο μπαίνει σε νέα εποχή. Το νέο σύστημα ξεκινά πιλοτικά σε μεγάλους δήμους, ΚΕΠ και εφορίες, με σκοπό τη σταδιακή εφαρμογή του σε όλη τη Δημόσια Διοίκηση. Η διαδικασία βασίζεται σε μετρήσιμα ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια, με σκοπό τη βελτίωση των υπηρεσιών και την ενίσχυση της διαφάνειας.
Αν και η αξιολόγηση αφορά τις υπηρεσίες συνολικά και όχι μεμονωμένους υπαλλήλους, δεν λείπουν οι περιπτώσεις που τα αποτελέσματα “δείχνουν” ξεκάθαρα πρόσωπα και καταστάσεις. Στο Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, κάποιοι –αν έχουν στοιχειώδη συναίσθηση– πρέπει να ανησυχούν: η εικόνα τους στην κοινωνία είναι ήδη επιβαρυμένη. Οι βαθμολογίες που λαμβάνουν οι υπηρεσίες τους …λένε την αλήθεια.
3,6 αστεράκια, με 321 κριτικές! Αυτή είναι η δημόσια κριτική στο google, με ανθρώπους που επωνύμως και δημόσια κάνουν τις καταγγελίες τους.
Το Υπουργείο Υγείας τα βλέπει αυτά; Έχει απαντήσεις ή όλα καλά; Η διοίκηση του Νοσοκομείου θεωρεί πως χρωστάει κάποια απάντηση για όσα απίστευτα, τους τελευταίους μήνες καταγγέλλονται από τους πολίτες;
Η ΤΡ, αποφάσισε να δημοσιεύσει τα σχόλια του κοινού, που δεν έχουν διαψευσθεί στην εφαρμογή της google. Και το ρεπορτάζ συνεχίζεται…