Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, παρείχε νέες διευκρινίσεις το πρωί της Τρίτης σχετικά με τη σήραγγα μήκους 160 μέτρων που ανοίχτηκε εκτός μελέτης για τη γραμμή 4 του Μετρό, αποκαλύπτοντας λεπτομέρειες για την αλλαγή της μεθόδου κατασκευής και τις ανησυχίες που υπήρξαν σχετικά με τη σταθερότητα της περιοχής.
Απαντώντας σε ερώτηση για το αν το έργο έγινε από λάθος, ο κ. Ταχιάος ξεκαθάρισε ότι δεν υπήρξε κανένα λάθος, σημειώνοντας ότι η σήραγγα έπρεπε να κατασκευαστεί ως μέρος του έργου και ότι η μόνη αλλαγή αφορούσε τη μέθοδο κατασκευής. Εξήγησε πως η σήραγγα κάτω από την οδό Κατεχάκη είχε προγραμματιστεί αρχικά να κατασκευαστεί με την κλασική μέθοδο του μετροπόντικα, ωστόσο, η μέθοδος άλλαξε και ο ανάδοχος προχώρησε στην κατασκευή της σήραγγας με τη νέα αυστριακή μέθοδο.
Επιπλέον, ο κ. Ταχιάος αναφέρθηκε στις ανησυχίες που υπήρξαν για το ενδεχόμενο καθίζησης και διευκρίνισε ότι η εταιρεία δεν είχε τη μελέτη που να επιβεβαιώνει τη σωστότητα της μεθόδου αυτής και πως γι’ αυτό υπήρξε καθυστέρηση στην ενημέρωση των αρμόδιων υπηρεσιών. Αναγνώρισε ολιγωρία από τους υπαλλήλους της «Ελληνικό Μετρό», επισημαίνοντας ότι θα διεξαχθεί ΕΔΕ και θα επιβληθούν κυρώσεις.
Όσον αφορά την ασφάλεια, ο υφυπουργός διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος καθίζησης στην περιοχή της Κατεχάκη, τονίζοντας ότι οι υποδομές παρακολουθούνται καθημερινά και οι καθιζήσεις δεν ξεπέρασαν τα μικρά όρια που είχε επισημάνει η εταιρεία.