Παραιτήθηκε ο Νίκος Χαρδαλιάς από Α’ Αντιπρόεδρος της ΕΝΠΕ
Την παραίτηση του από Α’ Αντιπρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών ( ΕΝΠΕ ), υπέβαλλε ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς.
Όπως αναφέρεται από πηγές του κ. Χαρδαλιά, δεν του ζητήθηκε να παραιτηθεί αλλά θέλει να διευκολύνει τη διαδικασία, καθώς υπάρχουν παλαιότεροι από αυτόν Περιφερειάρχες.
Ως απόρροια της παραίτησης του κυρίου Χαρδαλιά από την ΕΝΠΕ αλλάζει και η διαδικασία εκλογής νέου Προέδρου, καθώς μετά την παραίτηση του κ. Τζιτζικώστα από την Προεδρία της ΕΝΠΕ, θα έπρεπε να συγκαλέσει ο Ά Αντιπρόεδρος (ο Χαρδαλιάς) το Διοικητικό Συμβούλιο προκειμένου να εκλέξει τον νέο πρόεδρο. Αυτόματα λοιπόν ο Β Αντιπρόεδρος, ο κύριος Χατζημάρκος ο οποίος φέρεται να είναι ο επικρατέστερος για την ηγεσία της ΕΝΠΕ , θα πρέπει να συγκαλέσει το όργανο.
Βέβαια όλα αυτά θα συμβούν όταν εκλεγεί νέος ή νέα Περιφερειάρχης στην Κεντρική Μακεδονία. Η επιλογή της κυρίας Αηδονά από τον κ .Τζιτζικώστα βρίσκει αντίδραση από την Βούλα Πατουλίδου που επιθυμεί και η ίδια να είναι υποψήφια καθώς είναι η πρώτη σε σταυρούς και θεωρεί πως δικαιωματικά της ανήκει η θέση.
Το Δημοτικό Συμβούλιο Χαϊδαρίου ζητά την επαναφορά 13ου και 14ου μισθού
Το Δημοτικό Συμβούλιο Χαϊδαρίου, υιοθετώντας ψήφισμα της Δημοτικής Αρχής, ζητά την επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού στο Δημόσιο, μετά από σχετική πρόταση της Δημοτικής Αρχής.
Αναλυτικά το κείμενο που υπερψηφίστηκε:
«Ο Δήμος Χαϊδαρίου τάσσεται υπέρ της επαναφοράς του Δώρου Χριστουγέννων, Δώρου Πάσχα και επιδόματος αδείας (13ος και 14ος μισθός), στους υπαλλήλους. Ο 13ος και ο 14ος μισθός καταργήθηκαν για τους εργαζόμενους στο Δημόσιο με τα μνημόνια και δεν έχουν επανέλθει. Συγκεκριμένα, το 13ο και 14ο μισθό η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ από τον Μάιο του 2010 το έκανε για τους εργαζόμενους στον Δημόσιο Τομέα επίδομα των 500 και 250 ευρώ (δώρο Χριστουγέννων, επίδομα αδείας και Πάσχα αντίστοιχα) και το Νοέμβρη του 2012 η κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ το κατάργησε ολοσχερώς. Ως Δήμος Χαϊδαρίου στηρίζουμε τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων μας, που όπως και ο υπόλοιπος λαός βιώνει καθημερινά την αγωνία για να τα βγάλει πέρα, με την ακρίβεια να έχει εκτιναχθεί στον ουρανό και τις λαϊκές οικογένειες να αναγκάζονται να κόψουν ακόμα κι απ΄ τα βασικά.»
Έχασε την πλειοψηφία η δημοτική αρχή Ραφήνας – Πικερμίου
Σοβαρές δυσκολίες αντιμετωπίζει η Δημοτική Αρχή Ραφήνας Πικερμίου καθώς δεν κατάφερε να περάσει από το Δημοτικό Συμβούλιο Ραφήνας τη 10η αναμόρφωση προϋπολογισμού του Δήμου έτους 2024.
Η αντιπολίτευση και συγκεκριμένα, ο κ. Μπουρνούς έκρουσε καμπανάκι ότι θα πρέπει οι αναμορφώσεις να δείχνουν τα πραγματικά οικονομικά μεγέθη. Ειδικότερα, όπως είπε, υπάρχουν δύο εγγραφές που αφορούν τα τέλη ταφής και τα λειτουργικά του ΕΔΣΝΑ και ζήτησε τα αναλυτικά στοιχεία.
Παρατήρησε επίσης πως η Δήμαρχος μετέφερε οφειλές για τον χριστουγεννιάτικο στολισμό για το επόμενο έτος και μίλησε για αναντιστοιχία καθώς το ποσό είναι πάνω από 11.000 ευρώ με τα 1.000 μόνο από αυτά να βρίσκονται στον προϋπολογισμό του 2024 και τα υπόλοιπα σε αυτόν του 2025. Ζήτησε να αναβληθεί το θέμα μέχρι να του δοθούν τα στοιχεία που έχει ζητήσει! Αντίστοιχη στάση κράτησαν και άλλα μέλη της αντιπολίτευσης και τελικά, η αναμόρφωση δεν πέρασε.
Γεγονός η αστική συγκοινωνία για το Δήμο Μαρκοπούλου!
Ο Δήμαρχος Μαρκοπούλου Μεσογαίας Κωνσταντίνος Αλλαγιάννης, υποδέχθηκε τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για θέματα Μεταφορών, Βασίλη Οικονόμου και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (Ο.Α.Σ.Α.) Γεώργιο Σπηλιόπουλο, στην εκδήλωση για την επίσημη έναρξη λειτουργίας της πρώτης αστικής συγκοινωνιακής γραμμής στο Δήμο Μαρκοπούλου.
Τη σημασία της ικανοποίησης αυτού του πάγιου πολυετούς αιτήματος του Δήμου εξήρε στο λόγο του ο Δήμαρχος, όπως επίσης και τα σπουδαία θετικά αποτελέσματα που επιφέρει το νέο καθεστώς στις συγκοινωνίες του τόπου, βελτιώνοντας άμεσα την ποιότητα ζωής των συμπολιτών. Ενώ δεν παρέλειψε να δεσμευθεί δια μικροφώνου για την άμεση προτεραιότητα αστικής συγκοινωνιακής σύνδεσης και του Πόρτο Ράφτη. Τέλος, ευχαρίστησε από καρδιάς τον αρμόδιο Υφυπουργό και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ο.Α.Σ.Α. για τη ζέση με την οποία αγκάλιασαν το πρόβλημα των συγκοινωνιών του Δήμου μας, οδηγώντας το σε επίλυση.
Η σύνδεση του Δήμου Μαρκοπούλου Μεσογαίας με τον Προαστιακό και το Μετρό, μέσω αστικής συγκοινωνίας, αποτελεί μία σπουδαία εξέλιξη για την τοπική κοινωνία, καθώς διευκολύνει την καθημερινή μετακίνηση των πολιτών και ενισχύει την προσβασιμότητα στην περιοχή. Η έναρξή της, εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης του Συγκοινωνιακού Χάρτη της Αττικής, με γνώμονα τις ανάγκες του επιβατικού κοινού και την ποιοτική αναβάθμιση της καθημερινότητάς τους.
«Λουκέτο» στις παιδικές χαρές του Δήμου Χαλανδρίου
Με οδηγία του γενικού γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών, που εστάλη στους Δήμους όλης της Ελλάδας, ζητείται «άμεση απόσυρση όλων των εκθέσεων πιστοποιητικών» του φορέα ελέγχου «Τarget Ηellas μονοπρόσωπη ΙΚΕ».
Σύμφωνα με σχετική ενημέρωση του Δήμου Χαλανδρίου, η διαπίστευση που του επέτρεπε να χορηγεί εγκρίσεις ανακλήθηκε από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ).
Όπως τονίστηκε, κατόπιν τούτου, όλοι οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της χώρας, που είχαν λάβει σήματα από την «Τarget Ηellas», προχωρούν στο κλείσιμο των παιδικών χαρών έως ότου ολοκληρωθεί η πιστοποίησή τους από νέο φορέα. «Η εκ νέου διαδικασία κρίθηκε από το υπουργείο επιβεβλημένη ακόμα και όπου υπήρχαν σε ισχύ σήματα, όπως συνέβη στην περίπτωση του Δήμου Χαλανδρίου», τόνισε η δημοτική Αρχή.
Η διοίκηση ζητά την κατανόηση των πολιτών για την αναστάτωση αυτή που θα είναι προσωρινή, έως ότου ολοκληρωθεί η νέα πιστοποίηση, για να μπορούν τα παιδιά να απολαύσουν και πάλι το παιχνίδι στις παιδικές χαρές της πόλης.
17,6 εκ. ευρώ στη Νέα Ιωνία για την κατασκευή υπόγειου πάρκινγκ
Την χρηματοδότηση με 17.608.000 της Ανάπλασης του Οικοδομικού Τετραγώνου 150 και την Κατασκευή Υπόγειου Σταθμού Αυτοκινήτων αποφάσισε η Περιφέρεια Αττικής.
Γνωστοποιήθηκε στο Δήμο Νέας Ιωνίας η σχετική απόφαση που ελήφθη στην 21η Συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής στις 25 Νοεμβρίου του 2025.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο δήμος Νέας Ιωνίας:
“Το συγκεκριμένο έργο είχε διασφαλίσει η Διοίκηση του Ηρακλή Γκότση το 2019, είχε δημοπρατηθεί και είχε ξεκινήσει εργασίες ο τότε Ανάδοχος, κατόπιν είχε παγώσει επί τέσσερα ολόκληρα χρόνια λόγω της αδράνειας της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής. Αποτέλεσμα να χαθεί η χρηματοδότηση από την Περιφέρεια, αφού διαλύθηκε η εργολαβία το 2022. Σήμερα χάρη στις συντονισμένες και αποτελεσματικές ενέργειες της σημερινής διοίκησης του Δήμου, το έργο επανεντάχθηκε.”