Διαφημιστική εκστρατεία, ύψους 50 εκατομμυρίων δολαρίων, ξεκίνησε η υποψήφια των Δημοκρατικών στις προεδρικές εκλογές του Νοεμβρίου Κάμαλα Χάρις, εκμεταλλευόμενη τη δυναμική της έναντι του Ρεπουμπλικανού αντιπάλου της Ντόναλντ Τραμπ και δημοσιεύοντας μεταξύ άλλων ένα μονόλεπτο διαφημιστικό σποτ με τον τίτλο «Ατρόμητη» (“Fearless”).
Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη αγορά διαφημιστικού χρόνου από τη Χάρις από τότε που εδραίωσε τη στήριξη για το χρίσμα του Δημοκρατικού Κόμματος, αφότου ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν αποσύρθηκε από την προεκλογική κούρσα στις 21 Ιουλίου και στήριξε επίσημα την υποψηφιότητά της.
Πέραν του γεγονότος ότι εξασφάλισε τη στήριξη πλούσιων δωρητών, η Χάρις έχει τραβήξει την προσοχή ομάδων, όπως οι νεαροί ψηφοφόροι, τους οποίους ο Μπάιντεν δυσκολευόταν να πείσει.
Δημοσκοπήσεις την περασμένη εβδομάδα κατέδειξαν ότι η 59χρονη Χάρις έχει καταφέρει να κλείσει την ψαλίδα με τον 78χρονο Τραμπ, ο οποίος συνεχίζει να προηγείται σε ορισμένες έρευνες.
Οι διαφημίσεις θα προβληθούν τόσο στην τηλεόραση όσο και σε πλατφόρμες streaming και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε αμφίρροπες πολιτείες τις εβδομάδες που θα προηγηθούν του Εθνικού Συνεδρίου των Δημοκρατικών, το οποίο ξεκινά την 19η Αυγούστου.
Το πρώτο προεκλογικό σποτ της διαφημιστικής εκστρατείας ξεκινά με φωτογραφίες της Χάρις από την παιδική ηλικία της και εξιστορεί την επαγγελματική πορεία της ως εισαγγελέας, γενική εισαγγελέας και αντιπρόεδρος των ΗΠΑ.
«Το μόνο που πάντα υπήρξε η Κάμαλα Χάρις: ατρόμητη», λέει το σποτ.