“Τις προθέσεις μου για το “άνοιγμα” στο μέλλον τις παρουσίασα ξεκάθαρα σε δύο συναντήσεις που είχα πρόσφατα με εκπροσώπους των δημοσιογράφων και άλλες δύο με μέλη του δ.σ. της ΕΣΗΕΜ-Θ. Ανακοίνωσα, δηλαδή, ότι δεν έχει κανένα νόημα πλέον να εθελοτυφλούμε” αναφέρει ο εκδότης της εφημερίδας.
“Η εφημερίδα, με την κλασική έντυπη μορφή της, έπαψε προ πολλού να αποτελεί ανάγκη για την ενημέρωση του πολίτη. Κι αυτό αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο”, προσθέτει.
Με σημείωμά του, ο εκδότης της εφημερίδας Μetrosport και ιδιοκτήτης του Ομίλου Μetromedia αναφέρει τα εξής:
Η εφημερίδα, με την κλασική έντυπη μορφή της, έπαψε προ πολλού να αποτελεί ανάγκη για την ενημέρωση του πολίτη. Κι αυτό αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο. Η εξοικείωση μικρών και μεγάλων με το διαδίκτυο και η ιλλιγιώδης εξάπλωση των ιστοσελίδων και των social media ευνοούν, πολύ λογικά και φυσιολογικά, τη δωρεάν ενημέρωση, η οποία, μάλιστα, είναι πολύ πιο άμεση.
Ιδιαίτερα στη Θεσσαλονίκη και όλη τη Βόρεια Ελλάδα, η ύπαρξη καθημερινών εφημερίδων κατέστη απαγορευτική. Η μία μετά την άλλη ανέστειλαν την κυκλοφορία τους και έμεινε μόνο η Metrosport να προσπαθεί, κάτω από φοβερά αντίξοες συνθήκες, να καλύψει την ενημέρωση του αναγνωστικού κοινού της Βόρειας Ελλάδας. Ενός κοινού, ωστόσο, που, μοιραία, μειώνεται συνεχώς και που δεν μπορεί να βρει την πρωϊνή (υποτίθεται) εφημερίδα του πριν από τις… 12.30 μετά το μεσημέρι. Κι αυτό γιατί στη Θεσσαλονίκη, εδώ και πολλά χρόνια, δεν υπάρχει ούτε ένα κυλινδρικό (ταχείας εκτύπωσης) πιεστήριο, με αποτέλεσμα η Metrosport να εκτυπώνεται στην Αθήνα, να αποστέλλεται στη Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια να διανέμεται στην πόλη και σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα.
Υπ’ αυτές τις συνθήκες, έκρινα ότι δεν υπάρχει πλέον λόγος να μεμψιμοιρούμε ενόψει του αναπόφευκτου “θανάτου” του εντύπου, ούτε να υποβάλλεται ο Ομιλος Metromedia σε ζημιογόνες οικονομικές θυσίες απλώς για να απευθύνεται η Metrosport σε λίγες εκατοντάδες αναγνωστών, όπως, άλλωστε, συμβαίνει με όλες τις αθλητικές (και όχι μόνο) εφημερίδες που έχουν και πανελλαδική εμβέλεια. Αντίθετα, θεώρησα ότι ήρθε η στιγμή για την ολοκληρωτική προσαρμογή στα σύγχρονα δεδομένα και τις ανάγκες που έχουν επιβάλει οι καταιγιστικές εξελίξεις των τελευταίων χρόνων.
Αυτό σημαίνει:
* Νέες επενδύσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της ιστοσελίδας της Metrosport, το metrosport.gr, το οποίο έχει καταρρίψει ρεκόρ επισκεψιμότητας σε επίπεδο βορειολλαδίτικων ιστοσελίδων, με έναν αριθμό unique users αξιοζήλευτο και σε πανελλαδικό επίπεδο.
* Νέες επενδύσεις στο Metropolis 95.5, το οποίο διατηρεί σταθερά μια από τις κορυφαίες θέσεις στην ακροαματικότητα των ραδιοσταθμών της Θεσσαλονίκης, αλλά και στους άλλους επιτυχημένους ραδιοσταθμούς του Ομίλου (Ζoo, Velvet, Τρανζίστορ, Republic.gr)
* Νέες επενδύσεις για τις σελίδες του Ομίλου Μetromedia σε όλα τα social media, που ήδη υπάρχουν φυσικά, αλλά ενισχύονται και βελτιώνονται καθημερινά.
* Νέες επενδύσεις και στο web tv, ένα ακόμη μεγάλο στοίχημα για την επόμενη μέρα και την επόμενη εποχή.
Κι όλα αυτά, με μεγάλο σεβασμό στον αναγνώστη, στον ακροατή και τον χρήστη, αλλά και στους πολλούς εργαζόμενους στον Ομιλο, δημοσιογράφους, παραγωγούς, τεχνικούς και διοικητικό προσωπικό.
Τις προθέσεις μου για το “άνοιγμα” στο μέλλον τις παρουσίασα ξεκάθαρα σε δύο συναντήσεις που είχα πρόσφατα με εκπροσώπους των δημοσιογράφων και άλλες δύο με μέλη του δ.σ. της ΕΣΗΕΜ-Θ. Ανακοίνωσα, δηλαδή, ότι δεν έχει κανένα νόημα πλέον να εθελοτυφλούμε, ότι η Metrosport θα πάψει να υφίσταται στο χαρτί, ότι το όνομά της θα παραμείνει ζωντανό με ξεχωριστή παρουσία στο metrosport.gr (η οποία βρίσκεται σε στάδιο μελέτης και επεξεργασίας) και ότι θα γίνει συνολικά μια ακόμη πιο δυναμική στροφή προς τις διαδικτυακές πλατφόρμες του Ομίλου, τα social media και το web tv, τα οποία ήδη λειτουργούν, καθώς αυτό αποτελεί πλέον αναγκαία και χρήσιμη για όλους μετεξέλιξη. Τόνισα, επίσης, ότι το υπάρχον έμψυχο δυναμικό θα αξιοποιηθεί κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με βάση τις τελικές αποφάσεις που θα ληφθούν για όλες τις νέες δράσεις και την υλοποίησή τους.
Τα χρόνια που η εφημερίδα αποτελούσε ανάγκη για την ενημέρωση, η Metrosport ήταν η ναυαρχίδα του Ομίλου Μetromedia, με απλησίαστες, για τα βορειολλαδίτικα δεδομένα, επιδόσεις στις πωλήσεις. Το μήνυμα για τη γέννηση της Μetrosport, την ύπαρξη δηλαδή μιας νέας, “φρέσκιας” αθλητικής εφημερίδας, μας το είχε στείλει ο κόσμος, ο οποίος, από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας του Μetropolis 95.5, βρισκόταν σε διαδραστική επαφή μαζί μας. Σήμερα, στέλνει ένα εντελώς διαφορετικό μήνυμα. Οτι δεν υφίσταται λόγος ύπαρξης της έντυπης εφημερίδας, διότι, πολύ απλά, λάτρεις του χαρτιού απέμειναν μόνο κάποιοι λίγοι. Δεν θα είχε, λοιπόν, κανένα νόημα να μην αφουγκραστούμε και πάλι αυτό που ο κόσμος υπαγορεύει, με βάση τις σημερινές ανάγκες, τις σημερινές συνήθειες και τις σημερινές προτιμήσεις του, που, κατά 99%, ικανοποιούνται στο διαδίκτυο.
Ο εκδότης
Παύλος Ανδρώνης