Το υπουργείο Εμπορίου της Κίνας (MOC) ανακοίνωσε ότι το επίπεδο ψηφιοποίησης των επιχειρηματικών τομέων συνεχίζει να βελτιώνεται κατά τη χρονιά που διανύουμε.
Σύμφωνα με το MOC, οι δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα από την αρχή της χρονιάς έχουν παίξει ένα θετικό ρόλο στην προώθηση της ανάκαμψης της κατανάλωσης, αλλά και στην επέκταση της διεθνούς οικονομικής και εμπορικής συνεργασίας.
Στο πρώτο πεντάμηνο του έτους, οι πωλήσεις λιανικής μέσω του διαδικτύου καταγράφηκαν στα 5,77 τρισεκατομμύρια γιουάν (740 δισεκατομμύρια ευρώ), με ετήσια αύξηση 12,4%, όπως ανακοίνωσε το MOC επισημαίνοντας ότι οι δραστηριότητες προώθησης στις διαδικτυακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως, το καλοκαιρινό φεστιβάλ “618” έδωσαν πραγματική ώθηση στην αύξηση των πωλήσεων λιανικής.