Χ. Στυλιανίδης: Προτεραιότητα η ασφάλεια των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών
20 °c
Athens
Today Press
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • SPORTS
    • LIFESTYLE
      • MEDIA
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
No Result
View All Result
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • SPORTS
    • LIFESTYLE
      • MEDIA
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
No Result
View All Result
Today Press
Home ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χ. Στυλιανίδης: Προτεραιότητα η ασφάλεια των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών

by todaypress
02/05/2024 11:30
in ΠΟΛΙΤΙΚΗ,
Χ. Στυλιανίδης: Προτεραιότητα η ασφάλεια των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών

Εναρκτήρια εκδήλωση του έργου "Υποστήριξη του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας για το Συντονισμό Δράσεων Προετοιμασίας και Κινητοποίησης για την Αντιμετώπιση Καταστάσεων Έκτακτης Ανάγκης και Προσαρμογής στην Κλιματική Αλλαγή", Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2022. (ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

Share on FacebookShare on Twitter

«Η ασφάλεια των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών είναι για μας, πρώτη προτεραιότητα» δήλωσε το πρωί ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης, ο οποίος επισκέφθηκε το λιμάνι του Πειραιά και συγκεκριμένα την πύλη Ε-7, ενόψει της εξόδου των εκδρομέων του Πάσχα.

Σημειώνεται ότι πλέον εφαρμόζεται η επικαιροποιημένη εγκύκλιος του υπουργείο Ναυτιλίας για τη μεταφορά οχημάτων με εναλλακτικά καύσιμα με τα πλοία της ακτοπλοϊας, θέτοντας συγκεκριμένες προϋποθέσεις, όπως το επίπεδο φόρτισης των ημεκτρικών οχημάτων να μην υπερβαίνει το 40%, ενώ γι’ αυτά που κινούνται με υγραέριο ή φυσικό αέριο οι δεξαμενές τους δεν θα πρέπει να περιέχουν καύσιμο άνω του 50%.

Ο κ. Στυλιανίδης είπε ότι θα πρέπει να τηρηθούν τα υψηλά στάνταρ για την ασφάλεια των επιβατών και των πληρωμάτων της ακτοπλοΐας, αναφέροντας ότι αυτό αποτελεί και την πεμπτουσία όλων των ελέγχων που πραγματοποιεί το λιμενικό σώμα. Αναφερόμενος στην επικαιροποίηση της εγκυκλίου για τη μεταφορά οχημάτων με χρήση εναλλακτικών καυσίμων AFVS με τα πλοία της ακτοπλοΐας που θέτει συγκεκριμένες προϋποθέσεις για επιβάτες και πληρώματα είπε ότι υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες και συστάσεις από την Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας (emsa) και όλοι θα πρέπει να είναι πειθαρχημένοι και να τις τηρούν καθώς όπως υπογράμμισε «δεν θα πρέπει να ρισκάρουμε τίποτα».

Ενόψει της εξόδου του Πάσχα, ο υπουργός τόνισε ότι ομάδες από το λιμενικό σώμα θα επιβλέπουν αυστηρά την τήρηση του μέτρου μεταφοράς των συγκεκριμένων οχημάτων αλλά το βασικότερο είναι να γνωρίζουν το θέμα και οι επιβάτες που θα έρθουν στο λιμάνι, προκειμένου να αναχωρήσουν κανονικά και να μην υπάρχει κάποιο συμβάν από το οποίο θα στεναχωρηθεί κόσμος.

Από το πρωί στο λιμάνι του Πειραιά η κίνηση είναι αυξημένη, καθώς σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων των εταιρειών για σήμερα Μ.Πέμπτη 02/05 από το λιμάνι του Πειραιά έχουν προγραμματιστεί 22 δρομολόγια πλοίων με 25.574 αναχωρήσεις επιβατών, ενώ από το λιμάνι της Ραφήνας 10 απόπλοι με 10.870 επιβάτες.

Χθες Μ.Τετάρτη από το λιμάνι του Πειραιά πραγματοποιήθηκαν μετά τις 12 τα μεσάνυχτα, λόγω της απεργίας της ΠΝΟ για την Πρωτομαγιά, 11 απόπλοι πλοίων με 11.305 αναχωρήσεις επιβατών.

Οι οδηγίες της εγκυκλίου για τη μεταφορά οχημάτων AFVS

Σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες της επικαιροποιημένης εγκυκλίου, στα αμιγώς ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα θα πρέπει να καταγράφεται στο πλοίο το είδος του οχήματος και η θέση στην οποία σταθμεύει στο γκαράζ του πλοίου.

Οι επιβάτες οδηγοί θα πρέπει να έχουν πραγματοποιήσει προληπτικό έλεγχο της θερμοκρασίας των συσσωρευτών του οχήματος, ενώ θα πρέπει να ενημερώνουν το πλήρωμα για οποιαδήποτε λήψη ή ένδειξη συναγερμού από το όχημά τους. Επίσης, επισημαίνεται ότι το επίπεδο φόρτισης των οχημάτων κατά την είσοδό τους στα πλοία της ακτοπλοΐας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το 40% της συνολικής χωρητικότητάς τους.

Σημειώνει εξάλλου ότι στο πλήρωμα θα πρέπει να υπάρχει καλύτερη εκτίμηση για το πού και πώς θα τοποθετούνται τα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα στο γκαράζ του πλοίου, καθώς είναι κατά μέσο όρο 25% βαρύτερα από τα αντίστοιχα συμβατικά, ενώ στον συγκεκριμένο χώρο θα πρέπει να υπάρχει πάντα κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης και τεχνητός εξαερισμός του χώρου φόρτωσης, εφόσον αυτός είναι κλειστός.

Για ορισμένα πλοία που έχουν ανοιχτούς χώρους προτείνεται η φόρτωση των συγκεκριμένων οχημάτων σε αυτόν.

Επίσης, για τα οχήματα που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα, όπως υγραέριο ή φυσικό αέριο οι δεξαμενές τους δεν θα πρέπει να περιέχουν καύσιμο άνω του 50% της συνολικής τους χωρητικότητας. Η ευθύνη για τη διασφάλιση ότι στο όχημα δεν υφίσταται βλάβη ή ζημιά στο σύστημα τροφοδοσίας, στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές του βαρύνει αποκλειστικά τους κατόχους των οχημάτων αυτών και οι πλοιοκτήτριες εταιρείες δύνανται να το εξασφαλίσουν αυτό με όποιο τρόπο το ορίσουν οι ίδιες.

Το πλήρωμα που εκτελεί περιπολίες επί του πλοίου πρέπει να εξοικειωθεί με τον χειρισμό και την ορθή χρήση συσκευών θερμικής απεικόνισης και ανίχνευσης τοξικών ή και εύφλεκτων αερίων.

Θα πρέπει εξάλλου να υπάρξει μέριμνα για την ύπαρξη δύο επιπρόσθετων πυροσβεστήρων τουλάχιστον 9 lt κατάλληλων προδιαγραφών για κατασβέσεις πυρκαγιών συσσωρευτών ηλεκτρικών οχημάτων στα ήδη υπάρχοντα σημεία των χώρων οχημάτων του πλοίου, αλλά και εφοδιασμός με τουλάχιστον δύο ειδικές κουβέρτες πυρκαγιάς οχημάτων για κάθε χώρο στοιβασίας οχημάτων.

Στο πλοίο θα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον δύο εξαρτύσεις πυροσβέστη, που να πληρούν τις ειδικότερες απαιτήσεις, αλλά και εφοδιασμός αυτόνομων αναπνευστικών συσκευών (breathing apparatus) με χειραγωγό διάσωσης (lifeline), που θα αποτελούν μέρος των εξαρτύσεων πυροσβέστη.

Tags: ΝΔΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο X
  Κάνε λήψη της εφαρμογής του Todaypress.gr στο App Store
  Κάνε λήψη της εφαρμογής του Todaypress.gr στο Google Play

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα κίνητρα – Οι επικίνδυνες προεκτάσεις: Γιατί ο Πούτιν δεν πήγε στη Κωνσταντινούπολη; Που οδηγούμαστε;
ΑΠΟΨΕΙΣ

Τα κίνητρα – Οι επικίνδυνες προεκτάσεις: Γιατί ο Πούτιν δεν πήγε στη Κωνσταντινούπολη; Που οδηγούμαστε;

17/05/2025 12:05
Βιβή Χαραλαμπογιάννη στην Today Press: «Η κρίση των πολιτών είναι μείζονος σημασίας για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Δημοσίου»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Βιβή Χαραλαμπογιάννη στην Today Press: «Η κρίση των πολιτών είναι μείζονος σημασίας για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Δημοσίου»

17/05/2025 11:08
Η Eurovision και η φαντασίωση της ευρωπαϊκής αποδοχής
ΑΠΟΨΕΙΣ

Η Eurovision και η φαντασίωση της ευρωπαϊκής αποδοχής

17/05/2025 11:00
Σέβη Βολουδάκη στην TP: «Σκοπός μας είναι να διασφαλίσουμε ότι η Ελλάδα δεν θα αποτελεί προορισμό εύκολης και παράνομης πρόσβασης»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σέβη Βολουδάκη στην TP: «Σκοπός μας είναι να διασφαλίσουμε ότι η Ελλάδα δεν θα αποτελεί προορισμό εύκολης και παράνομης πρόσβασης»

17/05/2025 10:31
Γιάννης Καντέλης: Το μπαράζ διπλωματικών επαφών και τα εξοπλιστικά
ΑΠΟΨΕΙΣ

Γιάννης Καντέλης: Το μπαράζ διπλωματικών επαφών και τα εξοπλιστικά

17/05/2025 08:02
Αστερομάτα 2.0
ΑΠΟΨΕΙΣ

Αστερομάτα 2.0

17/05/2025 00:05
Διαβάστε αυτό το Σάββατο 17 Μαΐου στην Today Press
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διαβάστε αυτό το Σάββατο 17 Μαΐου στην Today Press

16/05/2025 23:15
Υπ. Οικονομικών: Σε ισχύ η βελτιωμένη πλατφόρμα του Εξωδικαστικού Μηχανισμού Ρύθμισης Οφειλών
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Εκσυγχρονισμός του Εθνικού Δικτύου Υποδομών και Έρευνας με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας

16/05/2025 20:37
Στ. Καλαφάτης: “Το ΕΚΕΤΑ πρότυπο για το νέο παραγωγικό μοντέλο της χώρας”
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Στ. Καλαφάτης: “Το ΕΚΕΤΑ πρότυπο για το νέο παραγωγικό μοντέλο της χώρας”

16/05/2025 18:35

ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΟΡΜΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ TP ONLINE

Aρ.Φύλλου #157


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Θρίαμβος του Ολυμπιακού στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας
SPORTS

Θρίαμβος του Ολυμπιακού στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας

17 Μαΐου 2025

...

Read moreDetails

Μαφιόζικο χτύπημα στα Άνω Λιόσια: Οι εκτιμήσεις των Αρχών

Βαθύ κράτος

Today Press

Χρήσιμα

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Social Media

Newsletter

Newsletter

Copyright © Todaypress.gr 2024
All Rights Reserved
Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • SPORTS
    • LIFESTYLE
      • MEDIA
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Copyright © Todaypress.gr 2024
All Rights Reserved
Powered by FOCUS ON GROUP