Το στούντιο ντιζάιν Perron-Roettinger δημιούργησε στο Λος ‘Αντζελες μια pop-up μπουτίκ για τη φίρμα ειδών περιποίησης δέρματος και οικιακών ειδών SKKN της Κιμ Καρντάσιαν. Στη μινιμαλιστικής αισθητικής μπουτίκ, μέσα στο mall Westfield Century City, η φίρμα παρουσιάζει για πρώτη φορά στον φυσικό κόσμο τα προϊόντα της.

«Η μπουτίκ SKKN έχει να κάνει με πρώτες ύλες – τολμηρά, μεγάλα μπλοκ στοιβαγμένης πρώτης ύλης – που εμπνεύστηκα από ένα εγκαταλελειμμένο λατομείο το οποίο κάποτε επισκέφθηκα» είπε, μιλώντας στο Dezeen, ο Willo Perron, συνιδρυτής του στούντιο. «Όλα τα διαφορετικά φινιρίσματα από γύψο και τσιμέντο απηχούν την έμφαση στις πρώτες ύλες της φύσης» πρόσθεσε.