της Μάρθας Λεκκάκου

Το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ για την ακρίβεια στα καύσιμα δεν είναι καθόλου λάθος σκηνοθετημένο

Το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ για την ακρίβεια στα καύσιμα δεν είναι καθόλου λάθος σκηνοθετημένο, όπως ισχυρίζεται  ο Άδωνις Γεωργιάδης, διότι αποτυπώνει επακριβώς τι πιστεύουν στην Κουμουνδούρου για τους ιδιοκτήτες Mercedes A 180. Θεωρούν ότι αν όχι όλοι – οι περισσότεροι ιδιοκτήτες αυτού του ακριβού αυτοκινήτου ψηφίζουν ΝΔ και για να στηρίξουν αυτή την πεποίθησή τους, ο οδηγός της Mercedes A 180 ακούει στο ραδιόφωνο τον Άδωνι Γεωργιάδη να μιλά.

Εκτός και αν υπαινίσσονται ότι με τη διακυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, πλέον ο μέσος Έλληνας έχει τη δική του Mercedes για τις καθημερινές του μετακινήσεις και ένα ηλεκτρικό Tesla για τις βραδινές εξόδους. Η’ ότι όσοι ψήφισαν ΝΔ, δηλαδή το 40% του ελληνικού λαού είναι μεσαίοι και πάνω! Αν ναι, όλα είναι καλώς καμωμένα! Tι ωρύονται για την ακρίβεια;

Μάλλον δύσκολο οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ πάντως να ακούν τον υπουργό Ανάπτυξης και μάλιστα στη διαπασών, καθώς αποτελεί «κόκκινο» πανί γι΄αυτούς. Και είναι αλήθεια ότι ο Άδωνις κατέχει τη μοναδική δυνατότητα να προκαλεί τόση απέχθεια στην Αξιωματική Αντιπολίτευση, που στο άκουσμα της φωνής του, συσπειρώνεται μεμιάς.

Άρα ο ΣΥΡΙΖΑ παλεύει να προσεγγίσει τη μεσαία τάξη, αυτήν που ως Κυβέρνηση της ρούφηξε το αίμα, με 5,5 δις ευρώ νέους φόρους και στην αμόλυβδη και στο ντίζελ κίνησης και στο υγραέριο, ενώ μείωσε και την δαπάνη για το επίδομα θέρμανσης! Αλλά όλα αυτά είναι παρελθοντολογία, τα ζήσαμε, κρίθηκαν, τώρα κρίνονται οι σημερινοί κυβερνώντες.

Και είναι ενδιαφέρον που ο ΣΥΡΙΖΑ επιχειρεί να προσεγγίσει ψηφοφόρους της ΝΔ -όπως τους έχει σκιαγραφήσει στο μυαλό του τουλάχιστον- λες και τους αριστερούς και τους κεντρώους τους έχει στο τσεπάκι…

Πάντως, ένα έξυπνο, «φρέσκο» concept στα σποτ του αυτό το κόμμα δεν έχει βγάλει. Το σενάριο, το γύρισμα, το ανύπαρκτο εύρημα παραπέμπει στην τηλεόραση της δεκαετίας του ΄90, δηλαδή στα πρώτα της βήματα που πειραματιζόταν με την υπερβολή, τις γκριμάτσες και τα κοντινά πλάνα στο πρόσωπο για πιο έντονη έκφραση.

Ας κάναν βρε αδερφέ ένα γύρισμα με νέους 30άρηδες που παίρνουν το ΜΕΤΡΟ γιατί δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στην ακρίβεια των καυσίμων και ταυτόχρονα δυσανασχετούν με τον συνωστισμό λόγω πανδημίας, λέγοντας έξυπνες ατάκες… Η’ έστω με μια μητέρα που πηγαίνει τα παιδιά της το πρωί στο σχολείο και οδηγεί ένα αυτοκίνητο 1200 το πολύ 1400 κυβικά.

Υ.Γ. Να σημειωθεί ότι ούτε σε αυτό το σποτ φοράνε μάσκες. Ούτε ο εργαζόμενος στο πρατήριο καυσίμων, ούτε ο καταναλωτής – ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου -φετίχ για την Κουμουνδούρου. Εκτός και αν η μεσαία τάξη είναι φετίχ για τον ΣΥΡΙΖΑ.