H σειρά θα εστιάσει στα «πιο σημαντικά ζητήματα του παρόντος» και θα περιλαμβάνει ζωντανές παραστάσεις, αποκλειστικές συνεντεύξεις και άλλο περιεχόμενο

Το νέο εγχείρημα του brand Hugo του Hugo Boss είναι μία νέα πλατφόρμα μουσικής, η «Hugo Louder». Στόχος της είναι να «ενισχύσει τις φωνές εμπνευσμένων καλλιτεχνών και νέων ταλέντων που θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο».

Το brand στηρίζεται  εκτός από τη σημαντική του σύνδεση με τη δημοφιλή κουλτούρα και τη μουσική, και στην προηγούμενη εμπειρία του το 2012 με το “Hugo Tracks”, όπου παρουσίαζε μπάντες και δράσεις από την ηλεκτρονική μουσική σκηνή.

Μέσω της πλατφόρμας «Hugo Louder», το brand θα δίνει την ευκαιρία σε καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο να έχουν σε μηνιαία βάση μια σκηνή, όπου θα παρουσιάζουν τη μουσική τους, αλλά και ό,τι άλλο έχει σημασία για εκείνους. Μέσα, λοιπόν, από τις προσωπικές εμπειρίες του κάθε καλλιτέχνη, η σειρά θα εστιάσει στα «πιο σημαντικά ζητήματα του παρόντος» και θα περιλαμβάνει ζωντανές παραστάσεις, αποκλειστικές συνεντεύξεις και άλλο περιεχόμενο.

Σύμφωνα με το brand Hugo, μετά τη συνεργασία του με τον τραγουδιστή Λίαμ Πέιν, η πλατφόρμα έρχεται να αναδείξει ανερχόμενα ταλέντα, αλλά και μουσικούς, οι οποίοι  «αντιπροσωπεύουν το DNA της μάρκας όπως ο ράπερ Kelvyn Colt».

vcsPRAsset_3613582_235400_daa1554d-a840-43a4-92f5-2075ed298a5e_0-mm

«Η μακροχρόνια σχέση μεταξύ του Hugo και της μουσικής είναι βαθιά. Εμείς, πιστεύουμε στη μουσική και τη μόδα ως πολιτιστικές δηλώσεις αυτοέκφρασης.Με το πιο πρόσφατο προ, θέλουμε να παρέχουμε πλατφόρμα στις φωνές του μέλλοντος, προσκαλώντας καλλιτέχνες και το κοινό σε όλο τον κόσμο για την περιπέτεια που ανοίγεται»

σχολίασε ο Λιούντερ Φρομ, διευθυντής παγκόσμιου μάρκετινγκ του Hugo.

Μετά την αποκάλυψη του brand για τα κανάλια του στα Apple Music, Deezer και Spotify, σειρά είχε η εφαρμογή της «Hugo Louder» για κινητά, η οποία παρουσιάστηκε στα μέσα Μαρτίου.

Πηγή: Πρώτο Θέμα