Πώς να κάνεις το σάντουιτς πιο υγιεινό

Η μαγειρική στο σπίτι είναι πάντα πιο υγιεινή από το φαγητό έξω και αυτό είναι εξάλλου και το ζητούμενο.

Φτάνει να είναι βέβαια. Γιατί ο μεγάλος στόχος παραμένει ο περιορισμός των παραπανίσιων θερμίδων, ό,τι κι αν βγαίνει από την κουζίνα μας.

Αν συζητάμε λοιπόν για λαχταριστά σπιτικά σάντουιτς, η λύση ακούει στο μονό ψωμάκι. Παρά το γεγονός δηλαδή ότι η διπλή φέτα ψωμιού είναι η βασικότερη πτυχή του σάντουιτς, αυτό που το κάνει… σάντουιτς.

Ο κανόνας λέει εδώ πως από τη στιγμή που η κάτω φέτα μπορεί να υποβαστάξει όλα τα υλικά, τι ακριβώς χρειάζεται η πάνω φέτα; Αν ο στόχος είναι ο περιορισμός των θερμίδων, είναι πραγματικά αχρείαστη.

Και το ψωμί επιβαρύνει εδώ πολύ το πράγμα. Είναι απλώς θέμα συνήθειας το διπλό ψωμί, μας λένε οι σεφ που επιμένουν να μαγειρεύουν υγιεινά.

Ψήστε λοιπόν μια φέτα ψωμί και προσθέστε τα υλικά της αρεσκείας σας και έχετε το ίδιο σάντουιτς, την ίδια γεύση, απλώς με λιγότερες θερμίδες…

Πηγή: newsbeast