“Ναι” στη συμφωνία Public – Media Markt από την Επιτροπή Ανταγωνισμού

Το «πράσινο φως» στην εξαγορά του δικτύου της MediaMarkt στην ελληνική αγορά από τον Όμιλο Olympia, συμφερόντων Π. Γερμανού, άναψε η Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Μετά την υπ΄αριθμό 695/2019 εγκριτική απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, η οποία ομόφωνα ενέκρινε τους όρους της συμφωνίας μεταξύ Public και MediaMarkt, η αγορά ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών στην Ελλάδα και στην Κύπρο αλλάζει σελίδα. Η συμφωνία δημιουργεί τον μεγαλύτερο omnichannel retailer ειδών τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, πολιτισμού και οικιακών συσκευών και φέρνει ριζικές αλλαγές και νέες ισορροπίες στον κλάδο.

Σύμφωνα με πηγές του ομίλου Olympia ενδεικτικό του μεγέθους, αλλά και του ειδικού βάρους της νέας εταιρείας είναι η πρόβλεψη πως ο τζίρος για το 2019 φαίνεται ότι θα ξεπεράσει τα 450 εκατ. ευρώ. Ταυτόχρονα, το νέο εγχείρημα ξεκινά με μια «προίκα» 67 φυσικών και 4 ηλεκτρονικών καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο (www.public.gr, www.public-cyprus.co.cy, www.publicbusiness.gr, www.mediamarkt.gr) στα ράφια των οποίων οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν περισσότερους από 1.500.000 κωδικούς προϊόντων.