Τι αλλάζει με τα υπαίθρια μικρά πάρκινγκ – Ποια θα βάλουν «λουκέτο»

Το άρθρο 19 του νομοσχεδίου που κατατέθηκε στη Βουλή το βράδυ της Τρίτης 29 Ιανουαρίου και αφορά στις εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης κρύβει και ένα «μπλόκο» σε όσες επιχειρήσεις θέλουν να δραστηριοποιηθούν στην εκμετάλλευση της στάθμευσης αυτοκινήτων, σε περίπτωση που ο υπό αδειοδότηση χώρος είναι μικρότερος από 10 θέσεις στάθμευσης.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το άρθρο 19: «Με την υφιστάμενη διάταξη δεν δίνεται η δυνατότητα σε επιχειρήσεις που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στην εκμετάλλευση της στάθμευσης αυτοκινήτων να λειτουργήσουν την επιχείρησή τους στην περίπτωση που ο υπό αδειοδότηση χώρος είναι μικρότερος από 10 θέσεις στάθμευσης. Αποτέλεσμα να αποκλείονται αρκετές μικρότερες ανεκμετάλλευτες εκτάσεις που μπορούν ενδεχομένως να χρησιμοποιηθούν ως σταθμοί αυτοκινήτων, εξυπηρετώντας παράλληλα και τους πολίτες που ενδεχομένως δεν μπορούν να βρουν άλλη εναλλακτική λύση για την στάθμευση των οχημάτων τους».

Ενώ αναφέρεται επίσης πως «με την προτεινόμενη διάταξη αίρονται οι περιορισμοί από πλευράς οχημάτων, δημιουργούνται περισσότερες θέσεις εργασίας και ανάπτυξη γενικότερα και αποφεύγεται η άσκοπη μετακίνηση των οχημάτων με σκοπό την ανεύρεση θέσης στάθμευσης μειώνοντας την κίνηση και την ατμοσφαιρική ρύπανση κατά συνέπεια».

«Ο αριθμός των 5 αυτοκινήτων κρίνεται αναγκαίος για την κατ’ ελάχιστο λειτουργία της επιχείρησης των υπαίθριων σταθμών αυτοκινήτων και για αυτό τον λόγο προτάθηκε στην συγκεκριμένη διάταξη».