Για να χτυπήσει «κόκκινο» ο μεταβολισμός, κάνε αυτό

Αυτή είναι η μορφή γυμναστικής που τονώνει περισσότερο τον μεταβολισμό.

Όσοι θέλουν να βελτιώσουν την αναπνευστική και καρδιακή λειτουργία τους προτιμούν συνήθως την αερόβια άσκηση, ενώ αυτοί που στοχεύουν στην αύξηση της μυϊκής τους μάζας επιλέγουν τις ασκήσεις με βάρη.

Σύμφωνα, όμως, με το Journal of Clinical Investigation – Insight και το onmed, η καθεμιά επιδρά διαφορετικά στον μεταβολισμό.

Όπως εξέτασαν οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης στη Δανία, η ομάδα της αερόβιας άσκησης παρουσίασε σημαντική αύξηση στην παραγωγή της ορμόνης FGF21, η οποία έχει ποικίλες θετικές επιδράσεις στον μεταβολικό ρυθμό.

Στον πειραματικό έλεγχο, υπήρχαν δύο ομάδες υγιών εθελοντών ώστε να κάνουν είτε ένα αερόβιο πρόγραμμα σε στατικό ποδήλατο είτε ένα πρόγραμμα ασκήσεων με βάρη μία φορά την εβδομάδα.

Έτσι, μια αύξηση στα επίπεδα της συγκεκριμένης ορμόνης μπορεί να αυξήσει τον αριθμό των καύσεων κατά τη διάρκεια της ημέρας, ακόμη και σε κατάσταση χαλάρωσης.

Παράλληλα, η FGF21 παίζει ρόλο στον διαβήτη, στην παχυσαρκία και σε άλλες μεταβολικές διαταραχές.