Εκπτώσεις: «Χρυσή» επιλογή – Ποια προϊόντα επιλέγουν

Το ποσό των 300 ευρώ (περίπου) εξοικονομούν οι καταναλωτές από τις προσφορές και εκπτώσεις.

Αυτό αναφέρεται σε έρευνα του ΣΕΒ για τις προσφορές και προωθητικές ενέργειες προς τις οποίες στράφηκαν οι επιχειρήσεις.

Στόχος να συγκρατήσουν μερίδια αγοράς, να μετριάσουν την υποχώρηση των πωλήσεων και να προσελκύσουν νέους πελάτες, δίνοντάς τους ταυτόχρονα τη δυνατότητα να δοκιμάσουν νέα προϊόντα.

Μάλιστα, η παροχή προσφορών και προωθητικών ενεργειών έχουν εδραιωθεί ως το βασικότερο στοιχείο του ανταγωνισμού.

Ενδεικτικά, μερικά αποτελέσματα έχουν ως εξής:

  • τουλάχιστον 6 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι πάντοτε αναζητούν τις προσφορές στις αγορές τους
  • σχεδόν 1 στους 3 καταναλωτές αγοράζει βάσει προσφορών και όχι μάρκας
  • το 51%, το 2017, δηλώνει ότι περιμένει κάποια προϊόντα να βγουν σε προσφορά για να τα αγοράσουν
  • το 63% πιστεύει ότι αποτελούν τον κύριο λόγο επιλογής του καταστήματος από όπου θα αγοράσει

Ποια προϊόντα επιλέγουν

Στον αντίποδα, έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) δείχνει πως παραμένει υψηλή η αφοσίωση των Ελλήνων καταναλωτών στα επώνυμα προϊόντα λόγω και της σημαντικής εξοικονόμησης από τις προσφορές.

Περίπου 2 στους 3 (62%) θεωρεί καλύτερα ποιοτικά τα επώνυμα προϊόντα, με 1 στους 2 καταναλωτές να δηλώνει ότι είναι πάντα καλύτερο να αγοράζει από αυτή την κατηγορία.

Σημαντικό ρόλο σε αυτή την εξέλιξη έχουν παίξει και οι πολλές και έντονες προσφορές που καταγράφονται τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά.